Lo Tornar tà casa

 

Emission quotidiana d'actualitat dab reportatges, entervistas e devisadas.

Format : 2 òras

Frequéncia : cada dia

Oràris de difusion : 16 ò

Lòc de produccion : Pau

Realizacion : Redaccion de Ràdio PaÍs

Lenga : Occitan-gascon


Écrire commentaire

Commentaires: 7
  • #1

    Jiròni B. (jeudi, 04 juillet 2019 20:27)

    Adiu v'autres !
    Mercés per quela entrevuda :) N'autres paubres lemosins, n'essaietem de 'ver daus paneus en occitan a las entradas e surtidas de la vila de Limòtges... Après quauquò ren coma tres ans, la mairariá anoncet a son nom (en dire quand mesma que n'autres dau Collectiu Arri! eram a l'iniciativa de queu project) la presencia dau nom de Limòtges en occitan lemosin... Enfin au finau, veiquì lu resulat : http://arrilemosin.free.fr/index.php?category/Lim%C3%B2tges-en-occitan
    Batalha meitat ganhada... :)

    Mercés per vostas emissions.

    J.B.

  • #2

    BOURDEt Eric (dimanche, 13 juin 2021 23:38)

    Mercés per vostas emissions.
    Qu'abem pres hero de plasé.

  • #3

    irene guilhendou (vendredi, 18 juin 2021 19:30)

    Bonjour les amis, je ne suis pas dégourdie avec l'ordi. Pourriez vous me faire passer le lien de vos deux diffusions au sujet du tour de france de walter Le goas
    je vous en remercie fort; pardon je parle oc mais je ne sais pas écrire..
    bon congé de fin de semaine !!

  • #4

    Fuentes marc (mardi, 11 octobre 2022)

    Adiu Fanny, qu'em vienuts dab era mia hilha ath collegi Calandreta de Pau enta era remisa de diplomas eth 14 de seteme. Que'm brembi que tu m'as heit questions en occitan. Ne sabi pas se finalament as heit eth montage, mes se soi passat ar'era radio, que m'agradare de saber. Mercès plan per avança,
    Marc, eth picard (que parla tanben gascon e basco)

  • #5

    Capucine - Anim'Oc (mercredi, 29 mars 2023 11:59)

    Adishatz,
    Mercès herà!!!!
    Super moment pour l'enregistrement et rendus incroyable.

  • #6

    Josiane (jeudi, 06 avril 2023 19:08)

    Mercès a Ludovic per l'emission ! Quin plasèr de passar la fin de jornada dab vos !

  • #7

    Jean-Luc Laplagne (jeudi, 13 avril 2023 07:25)

    Merci Silvan d'avoir penché votre micro pour essayer de sauver de la destruction absurde la Maison du Parc National d'Edmond Lay, à Gavarnie.
    Amicalement, Jean-Luc.